Saturday, January 15, 2011

Tak Apa...

Awak kate,kite asik nak jaga hati mereka

Sampai kadang2 privacy tak ada

Saya kata x apa

Saya nak try hepikan semua

Lagipon saya suka kalau kite keluar sama2

Hepi tgk mereka ketawa

Bahagia bila ada awak sama

Tapi saya rasa saya belum cukup baik untuk itu semua

Atau mungkin mereka ingat

saya Cuma nak menunjuk kita bahagia

Jujur,saya tak berniat sikit pun

Nah,sekarang saya yang kena!

Bila semua pergi tinggal saya

Apa yang saya buat semua tak kena

Tak pe..saya redha

Mungkin mmg salah saya

Saya tahu saya tak punya apa2

Tak pandai jaga hati mereka

Tak apa…salah saya…

Saya taknak ungkit apa yang saya pernah buat untuk mereka

Nanti mereka kata saya tak ikhlas buat itu semua

Jadi..

Saya lupakan semua

Sikit pon saya tak rasa itu jasa

Sekarang mereka dah punya segala

Jadi saya pasrah

Biar mereka dengan cara mereka

Dan saya cuba cari hidup saya semula

Menjauhkan diri?

Mungkin kerna terasa hati

Jadi jangan salahkan diri ni..

No comments:

Post a Comment